WhatsApp

Zwroty - strona informacyjna

Jak odstąpić od umowy i zwrócić produkt – Poradnik dla klientów Gastroprofit.pl

Prawo do odstąpienia od umowy

Konsumenci oraz JDG dokonujący zakupów na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą mają prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym czasie możesz zwrócić produkt, ale pamiętaj, że towar powinien być w jak najlepszym stanie. Produkt nieużywany to gwarancja uniknięcia potrąceń za utratę wartości.
Pamiętaj, że dobrą praktyką jest zwrot towaru w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, czyli tak, jak chcieliby Państwo otrzymać swoje zamówienie.

Zwroty dla firm

Przedsiębiorcy dokonujący zakupów na cele związane z działalnością gospodarczą nie mają prawa do zwrotu produktów, chyba że uzgodnią to indywidualnie ze Sprzedawcą.
Warto skontaktować się z nami, aby omówić szczegóły zwrotu w przypadku, gdy będzie to możliwe.

Zwrot po upływie 14 dni

W wyjątkowych sytuacjach umożliwiamy zwrot produktów nawet do 30 dni od zakupu, ale tylko wtedy, gdy spełnione są określone warunki.
Należy skontaktować się z Gastroprofit, aby ustalić możliwość przyjęcia zwrotu. Ostateczną decyzję o możliwości przyjęcia zwrotu w ramach gestu handlowego podejmuje zawsze upoważniony pracownik Gastroprofit.
Towar musi być nieużywany, a opakowanie oryginalne oraz bez uszkodzeń.

Zwrot dla przedsiębiorców ​i Konsumentów po ​ponad 14 dniach

W przypadku uzgodnionego zwrotu po upływie 14 dni, ​a także wszystkich zwrotów robionych przez Przedsiębiorców w związku z prowadzoną działalnościąwymagamy dokonania zakupu na kwotę równą lub wyższą od wartości zwracanego produktu. Zakup musi być zrealizowany przed wysłaniem zwrotu, a zwrot środków nastąpi po dostawie nowego produktu.

Koszty przesyłki zwrotnej

Koszt oraz ryzyko przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Zalecamy skorzystanie ze sprawdzonej firmy kurierskiej, aby zapewnić bezpieczny transport. Po zgłoszeniu zwrotu przekażemy adres, na który należy odesłać produkt.

Procedura zwrotu

Aby rozpocząć proces zwrotu, wystarczy​ napisać na sklep@gastroprofit.pl.

Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy środki na wskazany rachunek bankowy.

Kontakt i pomoc

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, zachęcamy do kontaktu – chętnie pomożemy!

Zobacz także nasz poradnik - Jak zgłosić reklamację?